MUKA SUCI



Memandangkan tahun depan kita semua ni .
Dah form five . Dah jadi senior paling tua setau tuanya dekat maktab .
Tak kira lah maktab mana semua 10G sekarang ni .
Maka aku rasa terpanggil untuk 
Untuk 
Untuk 
Untuk 
Untuk
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.....

....
....
.
.
.
.
.


Mempersembahkan gambar kenkorang semua ni masa kita form 1 dulu dulu !
Wahahahahaha .
Aku dengar suara orang menjerit 
Aku denga suara orang menangis .
Aku denga bunyi pintu tandas dibuka sebagai tempat paling afdol nak sorok muka .


Rilekkkkssss . 
Gamba korang jugak kannn .
Yelah . Aku tahu nak naik form five nihh .
Memang . Memang semua dah hensem kachak macho bergaya gile .
Yang perempuan dah cantik comel cun melecun dah terer setting tudung .


Maka , apa salahnyaaaaa .
Kalau korang tengok balik betapa chooomeeeellllnyaaaaa kenkorang ni dulu time time form 1 .


Skroll bebeh jangan tak skroll . 
Weehhooo .






Ni atlet penting maktab . Kasha tak termasuk . Kasha part part modellling bolehla .


Amin , Muar . Syamien , Batu Pahat . Paan , Kluang . Aizat , LDP Mersing :)


Fifah , Alor Gajah 





Masa ni lat tembam tembam lagi kauuu .




Sila tengok kavi . 



















Comel kan memerang :)























Ketawa lah puas puas . 
Tersenyumlah puas puas .
Sebab aku tahu kita semua rindu gila time ni .


Apa ? Gambar shera takde ?
Hahahaha . Tak . Aku bukan sengaja .
Asal aku letak gamba aku je . Error .
Aku letak gamba aku je . Error .
Sepuluh kali aku buat . Dah nasib kann . Hahahahaha .


Chalo betehhh

Comments

Post a Comment

Nice words only :)