Harap Bersabar :)





Weeehhhoooo .
Pekabo semua .
Memandangkan semua dah memarah aku sebab lambat post benda baru .
Maka meh sini ceq habaq dekat hangg .

Aku tengah dalam proses nak throwback semua benda seboleh bolehnya .
Dan kau pon tahu kan .
Nak flashback cerita lama dengan nak tulis besh besh biar korang tak bosan 
Bukan benda senang . Susah tu beb .
Aku dah nak siap dah ni .
Sikit je lagi .
Sabar ahhh .

Nanti bila aku dah siap 
Aku inform ahh korang 
Dekat instagram ke , facebook ke , twitter ke 
Hahhhh . Time tu hengko baca la sampai bila kau tengok kalendar .
Dah 2014 dah ?
Hahahaha . Okay . Memain memain .

Sabarlahhhh :)
Aku bukannya duduk goyang kaki makan tidur makan tidur cuti ni . 
Lekkkk ahh . Ya . Aku sedar ni tanggungjawab aku .
Tapi macam yang aku cakap .
Sabar sikit je lagi . Lepastu kau dah boleh baca puas puas .
Boleh faham ? Okayy . Sayang kenkorang semua .


Aku nak basuh pinggan kejap . 
Wahahaha . Chauuu .



Comments