Jantung Hati

Daisypath Friendship tickers

HAHA . mereka dah tue .



Ada dua . Sorang satu ya .

blinkblinkblink .
 haisayawinagarang and
haisayashahiraharifincomell .

jengjengjeng .
ade orang dah tue harini .
those person are 
drumrolll please <3<3<3


YASMIN KAMILIA LOKMAN HAKIM


MOHD SYARIFUDIN ABD RAZAK 

so .
to yasmin kamilia a.k.a ykcma 
opss . sorry sorry . y.k.c
we 10thgenesis wish all the best in your life 
sekarang dah besa kannn 
youre fifteen now 
wahhh . awesome <3<3
wish u jadi the best ldp for our college 
some advice for u sweeties 
belajar rajin2x okeh2x .

and .
to adam a.k.a presiden batch .
ouhh yeahhh .
we 10thgenesis anak anak buah hang wish all the best jugak .
jadi ldp yang bagus bagus juga okehh .
lagi satu yang penting .
jaga kami baik baik .
kami tak boleh hidup tanpa ketua .
faham .
konklusinyaaaa .
kau jejak sana kami ikut .
kau jejak sini kami ikut .
kau salah langkah habislah kami .

anyway to you both .
good luck in PMR .
tahun depan kalau kita dah tak jumpa jangan dilupakan tahu .
apa apa lah .
kalian kembar 10th genesis yang ke berapa ntah .
sumpah takdak idea lagi nak buat apa .
kalau tak haisayashahirahariffincomel yang suruh .
okehhh tak tak .
ini ikhlas yaa .
nanti esok esok kita boleh baling telur tepung .
bawak laa semua bahan bahan buat kek .
kita buat kek kat situ ya =)
apa apa pun . last last .



okeh itu azam puasa kita seratus dua puluh enam orang tolak non muslim yahh .
semua janji puasa penuhh okehh okehh .
jangan ponteng ponteng .
pastikan yang terponteng tahun lepas sudah diganti *kenyit mata sikit*
haa , ni lah masa nak menikmati ayam goreng ikan goreng . ds punya . erkk .
apa apa lah .
bulan puasa ni jangan membazir banyak banyak
dekat bazaar tu okehh .
kesian mak ayah kita .
okehh lari tajuk .
sebenarnya nak cakap first day fasting nanti adalah birthday JENGLOT JALANI .
lalala~ happy becoming birthday babehhhh .

okehh tu saja .
to miss yasmin and mr adam .
happy birthday .
good luck .
jangan lupa jalan balik ke maktab .
okehh .
bai .

Happy 15th Birthday okehh .

Assalamualaikum =)


Assalamualaikum .
Esok dah nak balik maktab .
Semua jangan lewat okehh .
No escaping .
Apa2x laa .
Semua dah siap homework ?
Kalau belum , pergi siapkan .

1. THEIR TAMAN LAUT =)

2. OUR SLOTS =)

3. WAY BACK HOME =)

4. THEIR BOTH BOYS LAST DAY =)

5. OUR PUISIDRA =)

6. OUR PECUTAN KOGNITIF .







When you finally let go of the past something better comes along =)


Orang kata , zaman sekolah adalah zaman yang paling best .
Tahu .
Tapi kenapa semua tak guna zaman tu elok2x .
Enjoy tu enjoy la .
Tapi .
Janganlah sampai merosakkan masa depan kita .
Kita budak MRSM .
Masa depan cerah ouhhh yeah .
Tapi .
Kenapa ada yang nak gelapkan masa depan tuhh ?
Alaa . Lek r .
Sehari before PMR nanti wa insaf laa .
Whatever laa .
Orang dah bagi masuk mara sibuk nak pffffft -.-
Apa aku cakap nih ?
Okehh abaikan .
Mukadimah semata .


Bulan puasa pun nak dekat .
Jadi .
Wina Garang ingin meminta maaf kepada semua kawan2x .
Ya , Wina Garang sangat banyak buat salah dekat korang semua 127 orang termasuk amin dan paan .
Termasuk mamu , 128 orang .
Okehh nice .
Wina Garang .
Jadi selalu marah2x orang .
Emo tak memasal tu minta maaf ya .
Yang terdekat dah biasa kena jerit , minta maaf ya .
Tanpa korang siapalah aku .
Weyhh , tegur aku .
Kalau aku buat salah sila tegur .
Baru lah aku tak buat lagi salah tuh .
We learn from mistakes kan .
Kalau tak tegur .
Berulang ulang lah salah yang sama . Kan .
Bukan aku sorang laa .
Semua .
Satu batch .
Saling tegur2x kalau buat salah .
Jangan sombong2x .
At least boleh senyum kan .
Walaupun ada taring ><, 
Haha .

Apa2x laa .
Yang penting .
Bersyukur dengan apa yang kita ada .
Kalau rasa dah aman ,
Jangan timbulkan peperangan .
Nanti mengakibatkan perpecahan .
Lalu menerbitkan pergaduhan .
Nanti mulalah buat perjumpaan .
Teruskan dengan perbincangan .
Yang belum menjamin kebahagiaan .
Apa2x laa .
Dah pening .

Okehh itu saja .
Semua enjoy your holiday with a bunches of homework okehhh .
Bubaiii <3

What the Hell is Appreciate ?


Assalamualaikum .
Ehem2x . MRSM MERSING cuti balik .
So , welcome home !
Okehhhhh .
What the hell is appreciate is actually ?
Tolong lahh pandai menghargai sikit .
Seciput pun bulehh .
Kalau kita dah unite pun , dah bersihhhh pun .
Pandailah appreciate sikit apa yang orang dah buat .
Untuk personal ke .
Untuk batch ke apa2x laa .
Susah sangat kah ?
Kau tahu kalau takde kemaafan dari aku dulu ,
Kau tak bahagia macam ni ?
Haa , macam tu laa .
Contohnya .
Walaupun korang duduk jauh2x , appreciate laa sikit .
Huh . susah cakap dengan orang hati keras .
Apa2x pun , special thanks to kawan2x in 10th genesis yang banyak membantu aku .