Catatan

Tunjukkan catatan dari Julai, 2012

HAHA . mereka dah tue .

Imej
blinkblinkblink .  haisayawinagarang and haisayashahiraharifincomell .
jengjengjeng . ade orang dah tue harini . those person are  drumrolll please <3<3<3

YASMIN KAMILIA LOKMAN HAKIM

MOHD SYARIFUDIN ABD RAZAK 
so . to yasmin kamilia a.k.a ykcma  opss . sorry sorry . y.k.c we 10thgenesis wish all the best in your life  sekarang dah besa kannn  youre fifteen now  wahhh . awesome <3<3 wish u jadi the best ldp for our college  some advice for u sweeties  belajar rajin2x okeh2x .

and .
to adam a.k.a presiden batch .
ouhh yeahhh .
we 10thgenesis anak anak buah hang wish all the best jugak .
jadi ldp yang bagus bagus juga okehh .
lagi satu yang penting .
jaga kami baik baik .
kami tak boleh hidup tanpa ketua .
faham .
konklusinyaaaa .
kau jejak sana kami ikut .
kau jejak sini kami ikut .
kau salah langkah habislah kami .

anyway to you both .
good luck in PMR .
tahun depan kalau kita dah tak jumpa jangan dilupakan tahu .
apa apa lah .
kalian kembar 10th genesis yang ke berapa ntah .
sumpah takd…

Assalamualaikum =)

Imej
Assalamualaikum . Esok dah nak balik maktab . Semua jangan lewat okehh . No escaping . Apa2x laa . Semua dah siap homework ? Kalau belum , pergi siapkan .
1. THEIR TAMAN LAUT =)
2. OUR SLOTS =)
3. WAY BACK HOME =)
4. THEIR BOTH BOYS LAST DAY =)
5. OUR PUISIDRA =)
6. OUR PECUTAN KOGNITIF .






When you finally let go of the past something better comes along =)

Imej
Orang kata , zaman sekolah adalah zaman yang paling best . Tahu . Tapi kenapa semua tak guna zaman tu elok2x . Enjoy tu enjoy la . Tapi . Janganlah sampai merosakkan masa depan kita . Kita budak MRSM . Masa depan cerah ouhhh yeah . Tapi . Kenapa ada yang nak gelapkan masa depan tuhh ? Alaa . Lek r . Sehari before PMR nanti wa insaf laa . Whatever laa . Orang dah bagi masuk mara sibuk nak pffffft -.- Apa aku cakap nih ? Okehh abaikan . Mukadimah semata .

Bulan puasa pun nak dekat . Jadi . Wina Garang ingin meminta maaf kepada semua kawan2x . Ya , Wina Garang sangat banyak buat salah dekat korang semua 127 orang termasuk amin dan paan . Termasuk mamu , 128 orang . Okehh nice . Wina Garang . Jadi selalu marah2x orang . Emo tak memasal tu minta maaf ya . Yang terdekat dah biasa kena jerit , minta maaf ya . Tanpa korang siapalah aku . Weyhh , tegur aku . Kalau aku buat salah sila tegur . Baru lah aku tak buat lagi salah tuh . We learn from mistakes kan . Kalau tak tegur . Berulang ulang lah salah yang sama . Kan . Bukan ak…

What the Hell is Appreciate ?

Imej
Assalamualaikum . Ehem2x . MRSM MERSING cuti balik . So , welcome home ! Okehhhhh . What the hell is appreciate is actually ? Tolong lahh pandai menghargai sikit . Seciput pun bulehh . Kalau kita dah unite pun , dah bersihhhh pun . Pandailah appreciate sikit apa yang orang dah buat . Untuk personal ke . Untuk batch ke apa2x laa . Susah sangat kah ? Kau tahu kalau takde kemaafan dari aku dulu , Kau tak bahagia macam ni ? Haa , macam tu laa . Contohnya . Walaupun korang duduk jauh2x , appreciate laa sikit . Huh . susah cakap dengan orang hati keras . Apa2x pun , special thanks to kawan2x in 10th genesis yang banyak membantu aku .