10kie 10thG (( Thankie 10thG ))

 

Assalamualaikum :)
Nampak gambar tu? Deep tau hik hik.
Eh, jangan pikir lain.
Bukan maksudnya kite dah berpisah.
Jap, okaylah memang kite dah berpisah.
Tapi jasad je lah. hati sanubari jiwa semua tetap satu.
Oyeahhhhh.

So dah masuk bulan12.
Eh hari ni birthday Aiman Hafiz ^^
10thGenesis mengucapkan selamat hari lahir, aiman !
So dah masuk bulan 12.
Boleh dah rasanya beli barang2x untuk tahun depan.
Senior year, Last year kan so shopping lah puas puas !

Okay pertama sekali.
Saya, Wan Nursyazwina Wan Zulfikri selaku pencipta blog ini
Ingin mengucapkan ribuan terimo kasih kepada 
1. Mereka mereka yang banyak tolong dan sentiada bersama blog ini. Esp Shera. Yang bagi blog 10thG ni pakai baju lawa lawa dgn hiasan ni semua.
2. Mereka mereka yang selalu ingatkan aku pasal blog ni. 'Wina, tulis lah pasal ni' 'Wina, cerita lah pasal tu' etc etc walaupun boleh kira dengan jari je berapa kali aku update blog tahun ni :3 (( MAAF ! ))
3. Mereka mereka yang rajin view blog ni kalau aku/Shera update. walaupun post2x kat dalam ni kadang kadang takde isi pun .___. 
4. Dan ramai lagi.

Tahun depan, kalau ada masa aku cuba update okay.
Sebab tahun depan maybe busy kot.
And aku rasa tak sempat langsung nak bukak lappy ni.
Jadi aku minta maaf awal awal lah kalau tak sempat update tahun depan :3
Rasa loser gila sebab tak banyak update tahun ni.
Haih wina wina.

Walaupun kite dah terpisah tiga cabang, 
Takmo lupa diri lupa daratan k.
K tu untuk aku jugak lah.
Kadang kadang aku pun lupa diri jugak lewls.
Tiga cabang tu pkp gogo mersing.
So takmo lost contact maaa.
Jangan deactive fb :3
Boleh add saya di wechat lewls haha.
Okay lah.
Tunggu next post dari shera k.
Pasal activity kat maktab.
So bye bye !
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayang 10thGenesis !

Comments