Catatan

Tunjukkan catatan dari Jun, 2013

Sayangku 10thGeneshishh .

Imej
Assalamualaikum 10thGenesis :) Hari ini hari Khamis . Sekejap je dah nak habis cuti :( Hurmm bilalah nak buat reunion ya . Haha sokay sokay .
Emm kalian , jangan sedih sedih ya . Post kali ni ? Kenapa pink dan biru ?
1 . Blue is boys' ideal colour . 2 . Pink is girls' ideal colour . 3 . together , we are 10th Genesis XD
K tak lawak pun senanye . Saya ingin menyatakan bahawa saya menarik balik . Kenyataan yang saya nak delete blog ini sekian sekian . Eh , epul tu baik ahh dia kata blog ni kan kenangan bla bla bla . Terus tak jadi nak delete blog . Hahaha . pandai 10thGenesis . K dah tu je .
w/ wakdol :)