Jantung Hati

Daisypath Friendship tickers

Sayangku 10thGeneshishh .



Assalamualaikum 10thGenesis :)
Hari ini hari Khamis .
Sekejap je dah nak habis cuti :(
Hurmm bilalah nak buat reunion ya .
Haha sokay sokay .

Emm kalian , jangan sedih sedih ya .
Post kali ni ?
Kenapa pink dan biru ?

1 . Blue is boys' ideal colour .
2 . Pink is girls' ideal colour .
3 . together , we are 10th Genesis XD

K tak lawak pun senanye .
Saya ingin menyatakan bahawa saya menarik balik .
Kenyataan yang saya nak delete blog ini sekian sekian .
Eh , epul tu baik ahh dia kata blog ni kan kenangan bla bla bla .
Terus tak jadi nak delete blog .
Hahaha . pandai 10thGenesis .
K dah tu je .

w/ wakdol :)