BALIK MAKTAB SUDAHHH? SUMPAAAAH?

Ukaii. tajuk over beria.
Haha.
Tak sangka sudah balik maktab hari nihh.
10th Genesis semua dahh packing barang?
Homeworksss semua dah buat?
Belum?
Bagus . Mari kita buat sama2x keyhh .
Kita kan satu batch .
Lupa kah?
Ukaii laa . Ni post terakhir for this month maybe .
Nanti cuti aku hapdet lagi yahhh .
Dan , ucap2x tahniah sebab blog ni bertahan lamaa .
Atas dasar kesabaran dan ketabahan yang aku ada .
Terima kasih untuk satu batch dah banyak bagi cabaran kat aku tahun lepas .
Kalau korang takde kann ,
Aku akan teus dan teus dan terus lemaaaah .
Sekarang aku dah kuat .
Dan makin matang !!
Aku sangat2x mengappreciate semuanyaaa .
Ukaii laa itu sahaja . 
Semua pergi naik kereta pecut ke maktab lekassss !
Kita nak sambung perjuangan kita kan !
Cepat2x !
Aku tak sabar nak jumpa semua nihhh 

Comments