Back to School :)

Assalamualaikum and Good Evening .
So , today we will learn about bla bla bla , text book , page bla bla bla .
Homework bla bla bla bla . Tak siap , cikgu cium .
Whattt ?






Kfineeeee , aku merepek .
Abaikan aku :)
Orang comel macam aku merepek memang mintak nak kene cium satu .
Ehh salah , mintak penampar satu actually .
Eeeewwwww , I tak gatal okeyy .

Back To School .
Hari nihh , 30 Disember .
I hear someone shout .
Whatttttt ? 30 Disember ? 
Ehh .  Bukan baru 30 November ke ? Kann kann ?

Ohh :) Someone please bagi double triple Pelempang dekat orang tuhh .
Thank you . Anda begitu berharga .
Tiap tiap tahun , ayat budak budak sekola bile cuti nak habis .
Semue ayat same . Ohh pliss . Tak kreatif langsung . 

Ayat ' Pejam Celik Pejam Celik ' sudah terlalu famous .
' Tak nak bangun awal ' adalah faktor utama tak nak sekolah .
And , kalau someone memang tak sabar nak masuk sekolah .
Adalah kerana sudah terlalu ghindu akan Husband and Wife .
Actually , Boyfriend and Girlfriend .
I mean kawan lelaki dan kawan perempuan :)

Seee , diorang langsung tak rindu sekolahh .
They just miss their friends .
And break the rules :) Muehehehe .
Tak remaja lahh kalau asyik ikut peraturan . Kann kann . Haha .






6 Januari nanti , dah balik maktab .
And aku sure bile masuk asrama .
Budak perempuan akan main peluk peluk , cium cium sambil berkate .
Aku rindu kau sesangat . Sihat ? Ehh , kau dah makin tinggi and blah blah blah .
And budak lelaki .
Err , aku tak tahu . Aku tak pernah tinggal dalam aspura .

Bila cakap pasal Back To School .
Ohh , sudah tentu tv dekat rumah akan penuh dengan iklan iklan jualan murah .
Semuanya akan jadi murah , murah dan murah .
And dari setobal tobal wallet para bapa .
Akan menjadi senipis nipis wallet para aspura .
Perlibahasa . Okeyy . Ini gurauan . Jangan terasa . 

Semua dah start nak beli barang barang sekola .
Beg , kasut , baju , tudung , pensilcase blah blah blah and blah .
A lot of things to buy . 
Toilet tourist tak dilupakan .
Bercakap pasal Toilet Tourist , aku paling menyampah bile Hantu jadi Pencuri .
Syampu , sabun baru dua tiga hari pakai .
Hilang sekelip mata . Hantu memang jahat .
I tahulahh rambut you kusut masai , but please .
Kalau cakap baik baik , kan I boleh pinjamkan .
Ini perlian :) Mohon terasa . 




Aku benci bile terlalu ramai pakai beg nihh . I Swear .


Junior kata , Ustazah Isyqi ade kate masa last day school .
Kitorang tak boleh guna beg tepi yang ade satu tali tuhh .
Boleh pakai beg yang macam Dora The Explorer je .
Whatttttt ? Ini gila .
Aku tak tahu lahh betul ke tak . Aku harap tak . 
Ohh , pliss . Aku dah beli beg tu .
And baru sekarang aku tahu . Who cares ?
I tak kaye . I tak ade sponsor nak beli beg baru .
Jangan sampai aku pakai Bagasi pergi kelas . Jangan cabar aku . Haha .

Yang penting , percaya lahh aku cakap .
First day kitorang kat asrama , Subuh pada keesokan harinya .
Surau Al-Firdhaus tak akan penuh .
Semua kalau boleh akan bangun pukul enam suku dan solat berjemaah di bilik :)
Aku jujur . Aku pernah buat .

So , apepun alasan korang tak nak masuk sekolah dan belaja .
Tolong . Korang kene jugakk .
Ini untuk kebaikan anak anak kite bersama .
Whatt ? Merepek ? Betul ape aku cakap .
Believe me .
Kau tanye orang yang dekat U .
Most of them akan cakap , diorang nak sekola rendah , menengah and
kalau ade yang lebih teruk , ade yang nak tadika balik .
Its all for our good . Belaja tak susah pon sebenarnye .
It is just Annoying :)

Dah ahh . Aku nak packing baju aku . Aku nak iron baju .
Aku malas nak denga mak aku membebel di hari yang indah ini . Bye bye .
New post coming for our new Form 1 :)
Byebye .



Aku teramat rindu akan Akak Akak Cantik dan Abang Abang Hensem di atas .













Comments