Assalamualaikum guyss .
Congratulation for those yang dapat 8A's .
Emmm aku tanak taip apa apa sebab I don't think I can keep updating this blog after this .
Aku mahu serahkan segalanya pada Shera .
And aku akan selalu view blog ni sebagai tanda aku takkan lupakan korang =')
Korang kata aku kan Kuat .
Emmm , korang jagakan Iman untuk aku .
Kawan lah dengan dia sesungguhnya dia kawan paling baik .
Ehhh apa ni wina . Kuat kayhh Kuat .
In Sha Allah kita jumpa lagi kawan kawan .
Korang kalau lepak Jusco Permas , calling calling aku kayhh .
Terima kasih untuk semua yang bagi semangat kat aku untuk terus hidup .

Aku pasti ini bukan post aku terakhir . Aku sayang korang yang amat . Aku tahu perpisahan tu sakit . Tapi mungkin apa yang jadi ni ada hikmah nya . Mungkin besar nanti kita jumpa ke kan . 

Shahirah Ariffin , 
update blog ni selalu tau . 
Sebab kau je tahu password setakat ni .
Aku serahkan pada kau 100% blog ni .
Kau boleh buat apa kau nak .
Lagipun , kau banyak berusaha untuk blog ni .
Kau yang pakaikan template nihh sampai mereka puji blog batch lawa .
Aku Happy .
Shera , janji kayhh jaga blog ni and update selalu .
Okayy Babai .
Be strong kawan kawan .

 

Comments