ANNUAL DINNER

Hai korang hai semua hai semua hai semua 
haaaiiiiiiiiii :)

Ya Rabbi okay uolls ai rindu sangat tau dekat yu 10thgenesis .
Malangnya aku cuma tak dapat gambarkan dengan penuh gramatis seperti puisi puisi a samad said .
Amboi 

Eh anyway kan .
Aku lupa tau nak cerita yang aku dah ada nickname baru .
SHAPIN .
Singkatan untuk Shahirah Arifin .
Hiheww . Cuba try cuba try .
Ni semua hafiz si keding tu punya pasal lah . Melekat sampai sekarang .
Tapi its okay its okay . 
Shera masih comel dulu kini dan selamanya walaupun dengan nickname shapin .

Okay dah stop shera . Annoying .
Hmmm hmm . Sebenarnya aku nak cerita pasal annual dinner kitorang haritu .
Yelah . Ingat korang korang mrsm lain je ade dinner ?
Kitorang pon ada tau . Ada .
Cuma tak semegah tak sehebat tak setanding dengan korang punya annual dinner leeullz .
Biasa biasa je . 
Biasa biasa tapi its okay lah still dapat berjalan dengan lancar dan Alhamdulillah
kitorang have fun malam tu yeaayyy .

Tapi aku rasa kalau ada semua 10G malam tu mesti lagi 
YEAAAAYYYYY IM GONNA ROCK THIS WORLD WIIIIIIHOOOOOOOO

Ai malam tu sangat macam fulamaaaaakkkk cantik siot hensem siot 
Sebab malam tu semua dressing macam retisss 
Sumpah lah aku tak tipu 
Siapa sangka yang selama ni selekeh selekeh tudung ditiup angin pon buat tak tahu
Baju pakai pergi prep main roll roll je dengan yang lain 
Tetibe malam tu 
Hehehe . Okay aku jumpa pujaan malaya


Okay enough shera .
Enough enough enough 

Kita troll gamba yaww 
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Kita belanja dulu gamba abang abang gitar .
Cambiasa zairi tetap setia memetik gitar menghibur hati batch tercinta ewahhh.
Kalau boleh ajak achik malam tu , memang kitorang ajak .
Buat duet dengan zairi main gitar same same lepastu nyanyi lagu peterpan tu entah tajuk dia pon aku tak ingat .

Okay yang sebelah zairi tu kitorang panggil dia black . Budak bp


Cikgu Liza , Miss Kib 
Comel kaaaaannnn . 









Okay siapa rindu aizat boleh angkat tangan .







Ha nilah yang aku nak kenalkan kat korang .
Pengetua baru kitorang gantikan ayahanda adran .
Encik Bakar ni sporting tahap saya bagi semua bintang dekat langit
Ya Rabbi walaupun dia baru berapa bulan je dengan kitorang tapi dia best gila ahhhh
Best gila 








Host annual dinner 
Rashdan bajet bajet Bruno Mars malam tu tapi its okay its okay















Azreen lari tema leeuuulllzzzz








Okay siapa yang tak habis habis lagi rindu aizat boleh angkat jari kaki




















BEST DRESS AWARD




BEST DRESS AWARD












PAPA AKRAMIN :)


MAMA KIB :)


Okay aku terpaksa selitkan gambar ni sebab aku sibuk amik gambar orang 
Tapi takde sorang pon sibuk amik gamba aku 
Sedih weh tapi takpe tapi shera tak makan hati hihewww 



So amacam 10G
Nanti lagi 10 tahun semua dah habis belajar dah ada kerja dah ada anak bini suami
Nanti kita reunion ehh 
Okay i love you 


Comments

  1. Miss you guys. Bila la nk wat reunion ye

    ReplyDelete

Post a Comment

Nice words only :)