10thG is back !


fish, water, and animal image

HAIIIIIIIII.
IM BACK!
Did anyone miss me?
Btw, aku TER deactive facebook.
Sebab memang dah lama, lamaaaaaaaaaaaa gila tak bukak fb.
So, anyone yang baca post ni boleh bgtau kat group yang blog ni ada post baru.
Haha bgtau sekali jangan expect lebih2 kat post ni sebab post ni obviously takde apape yang menarik.
Hahaha mula mula memang niat aku nak aktif kan balik blog ni,
Since kite dah free kan.
And to berhubung lah dengan korang.
Sebab aku, suka type & orang baca & tak expect for responses pun.
Sebab aku, afraid of rejection.

Tapi rasa nya aku kena kuburkan niat aku tu balik.
Maybe sempat aku type 3-4 post ....
.... sebelum bertapa di plkn *sad life*
Hmmm boleh ke orang lembik macam aku ni ...
Hahaha siapa kata aku lembik.
Okay so, ada dalam sepuluh hari ni, aku cuba ye.
Hehehe.
Sebenar nya aku nak cakap ni.
Siapa yang rajin kan, nak tolong post2 kan untuk batch, aku nak bagi password blog ni.
Dulu aku rasa 2 orang je yang jaga blog, lebih dari cukup.
Tapi makin matang ni, rasa macam kalau semua 10thgenesis boleh post, mesti best.
TAPI MASALAHNYE
Password blog batch dengan password blog aku sama.
And password nye sumpah memalukan, sebab tu password since form 1. urgh.
Aku cuba tukar password tapi entah takut satu hari nanti aku terlupa.
Sebab dah biasa type password memalukan tu wahaha.

Okay lah tu je.
Harap korang guna kan masa yang terluang ni dengan benda benda yang berfaedah ye.
Kerja, tolong mak masak etc etc.
Btw ( kalau nak ending mesti baru idea banyak2 nak datang kan heh )
Kite dah tak sekolah lagi sobss
Sedih tak? sedih kan.
Kalau rindu, boleh tengok gambar2 lama dalam blog ni okay.
Nak baca post2 lama pun boleh, TAAAPIIII 
Kalau boleh elakkan lah baca post2 kite yang masa form1 ke form2 tu errr.
Aku yang type, aku yang baca, aku yang malu.
Tapi takpe lah.
Hahahha

Okay thats all. Ada rezeki jumpa lagi.
Take care guys ly <3


Comments