SHORT AND FAST UPDATE !



quotes image

Assalamualaikum :) *senyum kambing ikit*
Hello guys *rushing*
Apa khabar *rushing*
K kite takde mase ni *rushing*

Hok hok nampok beno tak ikhlas.
K lah sebenarnya, dah nak masuk waktu maghrib ni.
So kena taip laju2.
Aku ni kalau update blog ni memakan masa yang lama oi.
Sepanjang berblogging, masa paling pendek i took fr update blog is plus minus 30minutes.
Jeng jeng.
K lah k lah.
So nak bagitau ni.
I am truly deeply sorry sorry sorry sebab dah lama sangat tak update blog.
Eh lupa nak bagitahu, ni wina tau, bukan shera.
Hihi.
Kerana saya ni jarang sangat nak cucuk plug cas lappy sambil blogging.
Malahan amat malas nak bukak laptop.
Hahaha well u know me.
Sorry tau tau tau.
Lagipun aku sekarang ni busy ceh macam poyo angat je :3
No lah. means, 7 hari satu minggu tu, cuti macam tak cuti okay.
Bayangkan sekolah hari ahad sampai khamis.
Hari jumaat saya menusyenkan diri ( tusyen k )
Hari sabtu macam biasa lah aktiviti koko takde pekdah bagi aku, sbb no sweat lah.
Hahahaha orang aerobik kat depan, aku tengok je. 
Gadis melayu terakhir.
*iklan*
Happy birthday Aqil gile mon mon :3
*k*

Jadi, aku akan cuba curi masa lah sikit for update this blog.
K maaf maaf maaf atas kecuaian  saya ni ibuk bapak.
Sila support saya k.
Hahaha.
K lah.
Korang belajar elok2 tau.
Cikgu bagi homework, jangan meniru !
Sebab tadi aku terbaca luahan perasaan cikgu physics aku,
Pasal kekecewaan dia bila tahu kitorang satu kelas tiru homework.
K lah alhamdulillah ada lah kesedaran sikit.
Bukan ape, physics ni, majoriti budak cina je beria belajar.
Im not into physics *nangis*
Tapi, saya cuba, demi 10thGenesis. wkwkwkwkw.
So, selepas aku baca luahan hati cikgu tu,
Aku tak tiru dah.
Kesian, aku terasa juga dia punya kecewa masa tu. aura.
Sebabbbbbb cikgu niii baik gila dgn aku tahun lepas.
Aku baru masuk, dia guru kelas, so bila budak baru mestilah cikgu selalu nak jumpa.
Lebih lebih lagi saya ada sedikit darah MARA. cewah gitu uolls.
And masa dia lepas beranak dulu pun, dia selalu tunjuk gambar baby dia dekat me and my fwens. ew.
So, pengajarannya, jangan meniru dan sayangila guru anda.
Kita bukan boleh baca pun apa yang dia simpan dalam hati tu.
Ish korang ni.

K lah tu je.
Bye byeeeeeeeeeeeeeeeee.
Ill update more soon in sha Allah.
Poreber 10thG.
10thG poreber and eber :*

Comments