goodbye :(


Assalamualaikum :)
Hargai setiap pertemuan kerana di situ ada kerinduan dan sayangilah setiap perpisahan kerana di situ pasti ada kesedihan 

Sepanjang tiga tahun kita sama2x ,
Apa yang kita dapat ?
Perpisahan ?
Nope.
10thGenesis never berpisah .
10thGenesis is forever .
Ingat, kawan kita yang stay even for satu saat pun, mereka tetap 10thGenesis .
Ape tah aku merepek .
Okay lahh .
Maybe ada yang terlupa , ada yang lost contact .
Kawan kawan kite yang dah pindah dulu .
Di sini, aku cuma nak ingatkan balik je kita semua dekat diorang :(
Aku pun boleh tahan ingat ingat lupa jugak .
Lagi2x yang pindah waktu form1 .
Time tu baru kenal kan :/
Add kat fb pun belum tetibe pindah . pehal.
ceh.

Now, yang pindah semua dah dengan haluan memasing .
Dah ada maktab sendiri :)
Dah ada batch sendiri :)
Dah ada kawan kawan sendiri :)
Dah ada kebahagiaan sendiri yang penting :)

Serious talk.
Bila stalk mereka mereka yang pindah dulu ,
Takde pungg yang cakap nak turn back time blablabla .
Sebab .
Dah bahagia .
Dah boleh menyesuaikan diri .
Aku sayang sangat dekat 10thGenesis :(
Korang lain dari yang lain bebbbb .
Memang rugi siapa yang pindah sebelum 10thGenesis betul2x uniteee .
Tak dapat rasa bahagia macam yang aku rasa .
Tak dapat rasa kasih sayang sesama kawan macam yang aku rasa .
Tak dapat rasa betapa bersungguh sungguh nya kita bila buat apape macam yang aku rasa .
Tak dapat rasa betapa bersyukurnya dapat jumpa kawan kawan yang da bomb mcam yang aku rasa .
Tak dapat rasa something yang batch lain tak boleh rasa macam yang aku rasa .
Tak dapat rasa . Tak dapat rasa .
Oh memanglah puasa kan .
Brr sumpah merepek .

Apa yang aku nak sampaikan :)
Kepada m16 or apape je lah nama korang ,
Dah pindah tu jangan jangan jangan jangan jangan jangan sekali kali lupa 10thGenesis tau .
Aku yakin , diorang takkan lupa korang .
Sedih sangat bila dapat tahu korang pindah jauh jauh .
At least ada yang dapat bukan dalam ladang kelapa sawit kan .
"Ah bosan sia mersing. Ada apa, kelapa sawit kiri kanan depan belakang"
"Aku nak balik! Mersing bosan. setakat Kini dengan Tunas Manja"
"Mersing? tempat ikan kering tu"
"Mersing tak best. Maktab lain semua dah ada blablabla"
Ingat?
Benda benda tu semua lah yang korang rindu nanti :/
Aku dah rasa .

Korang, kat maktab baru, jangan down sangat .
Jangan poyo bajet lembik etc etc nanti orang pijak pale.
Tanak k tanak.
10thGenesis gangster kannn -_-
Hmmm rindu korang lah sia .
Sekarang susah sangat nak update blog .
Sampai kadang kadang aku tak teringat pun .
Tapi Alhamdulillah hari ni dapat jugak update :)) wee

One more thing .
Dah jumpa orang baru, jangan lupa kite kite kat sini tau .
Batch kita awesome kan .
Start a new life .
Niat masuk maktab baru nak belajar tau.
Dendam dekat HEP tu emm better lupakan je lah .
Tak dapat berkat kang .
Bukan HEP je. 
Semua cikgu cikgu pun tau :)
Susah nak belajar kalau takde berkat .
Lagi lagi yang dapat jauh dari rumah .
Perkataan 'jauh dari rumah' ..
Mesti korang terus terbayang parents kan ?
Kalau tak tu memang takde perasaan lah -_-
Restu parents pun penting k .

In Shaa Allah last perenggan .
To 10thGenesis yang pindah .
Baru pindah atau dah laaaaaama pindah , 
Jangan lupa 10thGenesis k .
Siapa lupa, batal puasa .
K gurau gurau .
Yang penting, aku takkan lupakan 10thGenesis sampai mati .
Mati !
Bukan sehari, bukan dua hari, bukan empat hari, bukan brrr brrrape brape lah.
Sampai Mati !
Puteri awani lah kata k .
Hmmm ngarut je aku ni .

Okay last sekali ,
Reunion jangan lupa .
Aku sayang korang .
Takkan lupa korang .
Korang kena sayang aku .
Jangan lost contact .
Jangan rosakkan nama batch .
Jangan bertindak sebelum berfikir .
Sayang korang sangat .
10thGenesis never die .
Baju batch never dia .
10thGenesis forever muahhhhahaha .

Assalamualaikum :)




Comments