berubah .


Assalamualaikum :) 
Apa khabar ?
Selamat bercuti .
Haish speechless lah pulak tak tahu nak mulakan dari mana .
Takde mood senanye malam ni .
Tapi dah janji kan nak buat macam mana adoi .

Emmm wahai 10th Genesis 10th Genesis sekalian .
Korang okay ke tak kat sana ?
Kenapa aku dengar benda buruk je ya ?
Entah lah aku rasa aku takde hak pun nak taip semua ni .
Sebab aku takde kat sana . aku tak rasa apa apa .
Batch aku kat sini . eh lari tajuk .
Haishh tahu tak .
Bila aku on9 je , mesti ada je orang marah batch kita / korang .
korang lah ehh .
senior junior yang selalu tweet via text ke apa ke .
Mesti ada tweet form4 ni form4 tu .

Pastu lagi ada budak batch kita sendiri cakap .
Ini dah berubah .
Itu dah berubah .
Tahu lah aku dah takde , korang takde inspiration tapi ceh takdelahhh .
iteww gurau jeww .
haha tak boleh lah siaa nak serius kat sini .
adoi .

Janganlah sebab korang senior tahun depan , korang jadi macam ni .
kita spm tau tahun depan .
ingat tak masa kita selalu gaduh dgn batch lain masa lower form dulu .
diorang kan suka cakap 'kitorang tak berkatkan pmr korang' .
'kitorang tak redha' 'kitorang tak itu' 'kitorang tak ini'
kannn result pmr batch kita gempak gedebom kebabom .
aku tak tahu lah nak cakap apa lagi .
babai . aku rindu korang ni sangat2x .

reunion tahun depan punya tahun depan eh .
babai .
nak tidur .
dah pukul 2 dah ni .
take care .
jangan buat hal .
hormat senior .
sayangi junior .
hidup mesti beria .
jangan over beria .

Comments