Sayang batch !

 Assalamualaikum =)

Hai MY BATCH . 

Emm tak tahu nak post apa sebab i rindu y'allllll .

Rindu seyh nak gelak dengan korang semua . 

Emm kat sini kan , batch aku . kot . kan ..

Berbeza sangat dengan 10th Genesis .

Biasalah sekolah biasa gangster kemain .

Kat sini pun aku kawan dengan classmates aku masa form1 dulu .

Tu pun ramai yang aku ingat ingat lupa .

Classmates pulak , emm aku ambik PA . 

Err bukan ambik , tapi dipaksa . apalah cikgu tu .

Cikgu India tu kata 'I know this is the best for you' .

Emm dia berkata begitu selepas sepuluh minit kami betemu buat pertama kali .

Sukati je .

Tapi setakat ni okay kot . Deskmates aku dapat bio . aku tengok buku teks dia pun rasa nak mun .

Tapi classmates aku sporting tau .

Budak yang duduk depan aku tu tak matured . 

Suka cerita kartun . Aku layan je sebab aku matured .

Emm apa lagi ya .

Cikgu aku semua baik baik . Mereka panggil aku Syazwina .

Kecuali cikgu cina lah . mentang2x nama dia tiga huruf je .

Dia panggil aku wan .

Aku dah start belajar , korang belum .

Korang tahu takk ? *excited*

Baru aku sedar aku ni cepat faham sebenarya tapi pemalas .

Rugi kan aku . Takpelah .

Let by gone be by gone .

Aku suka cerita kat kawan kawan aku pasal korang .

Diorang suka dengar sebab korang lain dengan diorang =)

Emm kantin kat sini makanan bosan .

Kalau kita jumpa nanti , korang nampak lah kekurusan aku .

Lagi satu , to mantan puteri islam ,

Kat sini aku masih PPIM tau .

Sayang beb baju free .

Emm apa lagi ya nak cerita .

Budak laki kat sini nakal nakal . kot .

Sorang classmates aku ni suka lawan cikgu . tapi dengan cara bergurau lah .

Aku gelak je . 

Budak pompuan ? budak kelas aku baik . okayyy bersyukur gila .

Budak pompuan kelas bawah bawah tu gangster sikit lah .

Kelas aku sebelah kelas adik aku .

Bila bertembung buat tak kenal . kakak apakah .

haha . best lah pulak cerita sorang sorang .

Okayyy to 10th Genesis , amanah aku . cehceh . 

Jangan buat gap tau . tak kisah lah antara lelaki dan perempuan ke . form4 baru dengan form4 lama ke . kita kan satu batchhh . ehh korang lah bukan aku .

Belajar rajin rajin . Yang dapat pergi pkp tu , jangan lupa aku dan 10th Gen .

Tu je kot .

Kepada yang rajin call aku tu , aku amat menghargai kalian .

Ceh .

Yang aku call tak angkat tu , takpe takpe .

Emm itu sahaja okay babai .

Sayang kalian .

Nanti buat reunion eahh .

Lagi satu .

Aku ada keychain mickey kasha . aku ada button nama iman . aku ada surat surat mummy-daughter qehakecik . aku ada purse piqazuk . aku ada nametag alis and jeng . aku ada komik-strip batman vs bff dari yaasmin . aku ada lukisan entah dari siapa . aku ada macam macam . aku ada baju batch . macam mana aku nak lupakan korang . Ingat ! walau serapat mana pun aku dengan kawan baru kat sekolah ni , aku takkan lupakan secebis pun memori aku dengan korang sepanjang tiga tahun kita sama sama . you guys really teach me everything !

Ehhh lagi lagi .

Hari tu aku nangis tau sebab mak aku tak kasik pergi mersing ambik duit 100 .

Tak nangis pun sedih . sedih sedih .

 

Comments