Bye PKP-ians 10thG .


Assalamualaikum .
Hai semua . harap harap sihat okayyy .
Mesti korang baca ni masa balik bermalam cuti raya cina .
Eh korang aku nak pergi Legoland muahehoheho .
Kay saja bagitahu .

Em aku nak mengucapkan kepada semua kawan kawan kawan kawan kawan aku .
Yang dapat menyambung kan pengajian cehh ke mrsm pkp .
Drum roll .
Mesti korang happy macam ni kan .
Eee dah form4 kay .
Ehhh , tak . korang nangis kat surau . 
Eee dah form4 kay -..- 
Mestilah mana ada perpisahan yang membahagiakan .
Tapi ada kan  kejayaan yang membahagiakan .
semua .

Okayy sebenarnya aku tak tahu pun siapa yang dapat siapa yang tak dapat .
Tahu sikit sikit je . tu pun jenglot yang bagitahu .
*jeng*

Yang aku tahu jeng fara aiman syahmi siapa lagi ek dapat tgb .
Iman dengan fikri dapat pc . haha tu lah iman nak sangat . balik lah dengan fikri .
Yang dapat Taiping tak silap aku ainul kan ? siapa lagi ? farith dengan azreen eah ?
Pastu botak dapat pontian kan ?

Apa apalah . semoga berbahagia dekat maktab baru ya .
Jangan lupakan satu batch kay . macam aku . baikkan aku .
mwehehoheho .
Yang tak dapat jangan sedih sedih .


Sebab nanti tak comel .
Dan aku dapat rasa kesedihan korang . 
Serious ni .
Jeng cerita pun macam aku pulak yang nak bunuh diri .
Ehh tak tak . Tak baik .
Baybeyhh .

Yang tak dapat pkp tu , takpe .
Boleh jadi bkp . 
Bwp ke . Ldp ke . kan . 

Abang aku tolak tawaran tgb boleh je jadi lawyer .
Eh , In Sha Allah bakal lawyer .
Takpe yang lain tu jadi bwp lah kat mersing ya .
Korang ni apa apa inform lah kat aku .
Aku bukannya ada cctv kat sana nak tahu setiap apa yang berlaku .
Aku tahu sekarang prep kat bilik .
Susah nak on phone kan .

Nak cerita ni .
Kawan piqazuk kat sini kata muka aku iras iras piqazuk .
Haha . pastu dia panggil aku syafiqah . 
Wee suka nya tukar nama .
Dia tahu macam macam pasal batch kita .
Banyaaaaaak benda piqazuk share dengan dia .
Alo tomey tomey .

Okayy lah batch .
Aku nak makan . 
Bai . Muahh .



Comments

  1. SEBAHAGAI AHLI BATCH BAHAGIA NI.. KAU PATUT LETAK SEMUA AKTIVITI BATCH.. CONTOHNYA, VIDEO CHORASICAL.. KAN BNYK KITA BUAT SAMA2.... KALAU X, XYAH NAMAKAN BLOG BATCH PON XPE...

    ReplyDelete

Post a Comment

Nice words only :)