When you finally let go of the past something better comes along =)


Orang kata , zaman sekolah adalah zaman yang paling best .
Tahu .
Tapi kenapa semua tak guna zaman tu elok2x .
Enjoy tu enjoy la .
Tapi .
Janganlah sampai merosakkan masa depan kita .
Kita budak MRSM .
Masa depan cerah ouhhh yeah .
Tapi .
Kenapa ada yang nak gelapkan masa depan tuhh ?
Alaa . Lek r .
Sehari before PMR nanti wa insaf laa .
Whatever laa .
Orang dah bagi masuk mara sibuk nak pffffft -.-
Apa aku cakap nih ?
Okehh abaikan .
Mukadimah semata .


Bulan puasa pun nak dekat .
Jadi .
Wina Garang ingin meminta maaf kepada semua kawan2x .
Ya , Wina Garang sangat banyak buat salah dekat korang semua 127 orang termasuk amin dan paan .
Termasuk mamu , 128 orang .
Okehh nice .
Wina Garang .
Jadi selalu marah2x orang .
Emo tak memasal tu minta maaf ya .
Yang terdekat dah biasa kena jerit , minta maaf ya .
Tanpa korang siapalah aku .
Weyhh , tegur aku .
Kalau aku buat salah sila tegur .
Baru lah aku tak buat lagi salah tuh .
We learn from mistakes kan .
Kalau tak tegur .
Berulang ulang lah salah yang sama . Kan .
Bukan aku sorang laa .
Semua .
Satu batch .
Saling tegur2x kalau buat salah .
Jangan sombong2x .
At least boleh senyum kan .
Walaupun ada taring ><, 
Haha .

Apa2x laa .
Yang penting .
Bersyukur dengan apa yang kita ada .
Kalau rasa dah aman ,
Jangan timbulkan peperangan .
Nanti mengakibatkan perpecahan .
Lalu menerbitkan pergaduhan .
Nanti mulalah buat perjumpaan .
Teruskan dengan perbincangan .
Yang belum menjamin kebahagiaan .
Apa2x laa .
Dah pening .

Okehh itu saja .
Semua enjoy your holiday with a bunches of homework okehhh .
Bubaiii <3

Comments