Lalal dan bbb .

Whatsoever nama korang .
Perlukah menyial kat shoutbox blog batch aku ?
I never care who you two bitches are .
Tapi .
Beware !
What you give , you get back .
Hati aku dah tenang sikit bila baca post kat blog batch kalian .
And I consider too much .
Sampai aku dah drafted post limited edition tuhh .
Nak okey kan keadaan .
Tapi kalau korang mintak tangan .
Bolehh je .
Lai2x laa . 
Fikir aku gentar dengan korang .
Kalau dah sampai keluar perkataan bongok , bodoh .
Siapa seyh nak takut .
Memang aku perempuan .
Semua orang punya sabar ada limit kayhh .
Yeahhh , aku sangat menyesal sekarang bila beria cakap .
Ouhh please , jangan apa2x kan mereka . 
Ouhh please , mereka budak lagi , don't know this subtle things  .
Menyesal !
Bila bukak blog batch , ouhh damn it .
Something wrong somewhere with my shoutbox .
Memang that post limited edition sebab aku tutup aib korang .
Nak sangat aku tayang balik ?
Bolehh je .
Aku tahu siapa yang start posting that thing .
And aku kenal sebijik sebijik muka korang , well , korang kan hot .
Jangan sampai aku list out nama korang to mereka yang meminta .
Dah cukup baik aku simpan nama korang .
Bersyukur sikit boleh ak .
Maybe korang just ''borak2x'' pasal amin dengan paan je kann .
Tapi , still , they are our friends , batch , soul apa2x laa .

To girls ,
Kita chill okehh .
Everything will gonna be okay kalau kita tak buat sesuatu mengikut nafsu kan .

P/S = Post kali nihh takde belon2x . Geram punya pasai .

Comments