Hoh ? ._.


Assalamualaikum .
Blog kini berjalan seperti biasa .
Tanpa gangguan serangga .
Apa2x laa .
To 10th Genesis , next Wednesday we are going back to our maktab .
Kan3x ?

Hoh .
What is this life if nobody had a problem .
Problem takde kawan laa nanti .
Biasa laa tuh .
Dunia blog nihh memang ada banyak cabaran .
Nihh , blog nihh dah almost tiga tahun dah .
Macam2x aku dah terima .
Setakat hacking to biasa bro .
Komen merepek2x bajet bagus tapi guna anonymous name .
Bahlul . Bahulu .
Tapi see , dengan ketabahan yang aku ada . Ceceyyyhhh .
NO . But I mean it .
Kalau aku tak tabah dulu , bukan aku yang menaip di sini .
Kalau rajin , baca laa dari pada first post sampai sekarang .
Macam2x .
Sampai pernah terfikir nak delete blog laa .
Nak serahkan kat orang lain laa .
Nak abaikan laa .
Tapi , since I got supportive friends 10th Genesis muah2x .
Aku dah boleh menaip dengan senang hati nyaaa .
Dan sekarang baru aku sedar .
Blog aku sendiri dah terabai ~
Muahaha . Takpe2x . It's gonna work .
Okayhh .
Jadi apa yang penting is ketabahan dan kesabaran kita dengan cilakak2x di luar sana .


P/S-Jangan disangka air yang tenang tiada buaya ._.

Comments