Program Membawa Handset Ke Maktabun .

Assalamualaikum .
Okey . Why 10th Genesis really love balloons .
Masih tiada jawapan .
Belon menandakan kebebasan maybe .
Macam persahabatan kot .
Bila dah dapat .
Rasa sayang nak lepas . 
Kann .

Good intro wina .
Okay this is wina typing .
Saya cuma nak mengumumkan bahawa .
10th Genesis serta kakak kakak abang abang dan adik adiknya .
Sudah dapat keputusan muktamad .
Kami sekeluarga berhak bawak handset ke maktab !
Okayy . Sila bersorak kawan kawan sambil menindih belon sampai pecah .

Pengetua dah letak 16 syarat .
Saya tambah laagi beberapa syarat .
Sebagai setiausaha sulit pengetua kann .
Syarat ke 17 .
Pastikan penggunaan handset tidak akan mengakibatkan perpecahan kaum .
Syarat ke 18 .
Penggunaan handset di maktab juga tidak akan menyebab kan pergaduhan politik .
Syarat ke 19 .
Anytime ada slot atau assembly , jangan bawak handset senyap senyap .
Syarat terakhir untuk 10th Genesis sahaja .
Sila pastikan number phone saya wujud di dalam phone list anda ya .
Terima Kasih .

Pengumuman kedua .
Jadikan tahun 2012 tahun terbaik kita ya . 
Sila lihat post sebelum ini untuk lebih details .
Jadi . Saya dengan bangganya nak ulang balik hutang 
Yang cikgu bagi di mana ayat terakhir hutang itu adalah .
" Saya nak lepas cuti raya cina "

Kasut PVC jangan yang ada tali , reben , bunga mahupun yang bertumit .
Kita dapat saksikan waktu tu majoriti 10th Genesis kann yang nama nya ditulis . Grrr .
Kemudian . Kain Tenun .
Juga majoriti adalah 10th Genesis yang terbongkok tulis nama dekat morning call dulu .
Laagi . Subuh . Subuh . <Bajet Badar sebentar>
Siapa rasa nak teruskan ber asmaul husna kat tapak roll call dipersilaka buat lagi .
Homework . Hahaha laa kann .
Memang banyak tapi ni baru permulaan .
Baru Januari .
Sila bayangkan nasib kita nanti pada bulan Julai , Jun dan seterusnya .


Dann pasal western food tuhh .
Satu batch sila telan air liur ya .
Untuk sesiapa yang bersetuju sila get out ya .
Saya sangatlahhh tidak bersetuju dengan keputusan yang diambil !
Okey memang masa cikgu umumkan tu , kita semua bergalak kann .
Tapi bila otak lembab ni mula berfikir fikir balik .
ohmyGod ! Bolehkahh aku hidup dengan makan nasi sekali je ?
Okayy . Aizat . Aizat . Ihateyouu !
Saya nak makan nasi tiga kali sehari . Faham ?
Takpe laa . Kawan kawan sila bagi semangat ya .
Takpe . Boleh diet . 

Next ! 
Pendaftaran Calon PMR adalah pada 25 Januari 2012 yaa .
Sila bawa salinan ic ya .
Siapa tak bawak akan dicop sebagai warga asing 
dan 10th Genesis taknak kawan dengan dia .

Jadi .
Setiausaha sulit Pengetua sudah letih .
Mata dah ngantuk .
See ! Gua tidorr lewat dokk hapdet mende ni .
Takpe . Sokay . Memang hobi .
Jadi semua selamat malam .
Dan selamat tahun baru cina .

We'll gonna do this after PMR .

Comments