Entri ini tidak ada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang telah mati .

Jadi fikir sebelum buat !
okehh . tajuk tiada kena mengena dengan gambar . tajuk dan gambar tiada kena mengena dengan cerita saya hari ini . tajuk sebenar entri saya kali ini yang terlah disengajasalahtaipkan ialah BAGAIMANA MAHU MEMBEZAKAN ANTARA PENULIS YANG BERNAMA WINA DAN PENULIS YANG BERNAMA SHERA ? Fine . tajuk over panjang . memang sekarang aku sedang menaip macam mana korang semua readers readers comel nak bezakan mana aku mana shera . nanti kang ada yang tersalah tafsir kata semua post di sini aku yang taip , aku yang punya ! muahahaha ! ehhh takk . saya baik . i'll never conquer this blog alone laa . nanti korang bosan . so , mari kita mulakan bedtime stories kita .

Shera - Part part yang event event seperti hari raya ke . jamuan ke . apa apa ke , semua aku humban kat dia . biar dia taip sendiri . biarkan dia . haha . takde takde . kita main main jaa laa wak . okehh . serius . shera akan post kan entri entri yang berkaitan dengan event event . tak kisah laa apa apa . well . dia photographer batch . wee =P

AkuWina - Part part yang lain seperti motivasi or apa apa semua disumbat ke mulut aku lalu keluarlah ia melalui jari jemari aku pantas menaip . no . i mean yes . macam yang merepek merepek ni aku laa . well , i am nothing on my batch .

jadi murid murid semua sudah faham konsep kita ? jika sudah faham dipersilakan jerit *saya boleh lakukannya* yeahh . itu sahaja untuk post kali nihh . bubai semua !


Comments